Wakacje już za nami, dlatego warto krótko podsumować sierpień, który czytelniczo okazał się bardzo owocny. Przeczytałam łącznie 16 książek, w tym 8 w formie papierowej, 5 audiobooków i 3 ebooki. Na stronie ukazało się 10 postów, w tym 9 recenzji, z czego 3 przedpremierowo. Królowały lektury z dreszczykiem, 10 z 16 przeczytanych przeze mnie pozycji stanowią kryminały i thrillery. Sierpień był intensywny, o czym świadczą powyższe statystyki, jestem bardzo zadowolona z wyniku, a miesiąc spokojnie mogę zaliczyć do bardzo udanych. Nie zabrakło wyśmienitych lektur, ale zdarzyły się również te słabe, o których wolałabym jak najszybciej zapomnieć.
- Przemysław Piotrowski- Krew z krwi,
- L.S. Hilton- Maestra [AUDIOBOOK],
- Agnieszka Lingas- Łoniewska- Obiad z Bondem,
- David Fajgenbaum- Pokonać chorobę [PREMIEROWO],
- Lauren Weisberger- Zemsta ubiera się u Prady [AUDIOBOOK],
- Jasper DeWitt- Pacjent,
- Whitney G.- Dwa tygodnie i jedna noc,
- Alek Rogoziński- Miasteczko morderców,
- M. A. Bennett- D.O.G.S.,
- Sarah Pinborough- 13 minut [AUDIOBOOK],
- Suzanne O’Sullivan- Wszystko jest w Twojej głowie. Opowieści o chorobach psychosomatycznych,
- Agatha Christie- Zagadka Błękitnego Ekspresu [AUDIOBOOK],
- Lara Kos- Niebezpieczna transakcja [PRZEDPREMIEROWO],
- Małgorzata Oliwia Sobczak- Biel [AUDIOBOOK],
- Matthew Hart- Diament śmierci [PRZEDPREMIEROWO],
- Marcel Moss- Mroczne sekrety [PRZEDPREMIEROWO].
Trudno jest mi wybrać jedną książkę, która mogłaby otrzymać tytuł Książki Miesiąca. Na wyróżnienie zasługują Mroczne sekrety, Pokonać chorobę, Biel oraz Wszystko jest w Twojej głowie. Do książek słabszych mogę zaliczyć Diament śmierci, niestety autor trochę popłynął, przez co thriller był trudny w odbiorze. O tytuł Najgorszej Książki 2021 Roku śmiało może pretendować Niebezpieczna transakcja, jeszcze nigdy nie czytałam tak mizernej i wulgarnej zarazem lektury, po której pozostał co najwyżej niesmak. Maestra również nie zrobiła na mnie wrażenia, miał być thriller, a wyszedł tani erotyk z trupem w tle, na plus tej pozycji przemawia świetna interpretacja Aleksandry Szwed.